Plugg!

Hade en relativt fri pluggdag igår då vi skulle till Mickes föräldrar för att fira både Micke och Jesse som fyller år med bara några dagars mellanrum. Det blev god mat och god dricka, kanske lite för mycket av den sista, men jag kom ändå upp idag och har suttit och skrivit sedan elva - tiden. Det har gått ganska bra faktiskt och jag räknar med att bli klar den här veckan. Vill inte ha det här arbetet kvar när nästa termin börjar nästnästa vecka... Filmen i fredags var förresten mycket bra, men INTE lika bra som den svenska filmen. Jag tycker egentligen att det var ganska onödigt av dem att göra en engelsk version, speciellt när de byter ut en del svenska skådespelare mot andra svenska skådespelare..:P Nehe, nu ska jag nog ta och fortsätta skriva.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0