Nästan färdig...

Har skrivit klart all text till arbetet, det blev 24 sidor ungefär och så har jag skrivit ut alltihopa och läst igenom, ser helt okej ut faktiskt. Inte jättebra, men helt okej. Skrev ut det så jag har bredvid mig när jag börjar skriva slutsatser och analysen, är mycket skönare om man har allting i fysisk form bredvid sig som man kan bläddra mellan än att hoppa upp och ner i ett Word - dokument. Det ska bli SÅ skönt att få skicka in den här, även om jag kanske får komplettera sen är det i alla fall en otroligt härlig känsla att jag överhuvudtaget kommer att skicka in den snart. Det har funnits (många) tillfällen då jag helt enkelt inte har orkat med och bara tänkt strunta i den. Men så har jag tänkt att det är faktiskt sista terminen samhällskunskap och sen är jag klar med den. Sen väntar sista terminen pedagogik och sen är jag, om det stämmer som jag har tänkt ut det, helt klar med lärarutbildningen. Det spelar ingen roll om jag sen ska jobba som lärare eller inte, jag avslutar i alla fall det jag har påbörjat. Nu ska jag börja skriva på det sista, hoppas att det går snabbt och smidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0