120103

Har inte skrivit ett enda inlägg sedan februari förra året, men nu känner jag för att skriva av mig lite... Julen och nyår är över vilket känns ganska skönt. Det är dags att börja på nytt liksom. Inte lika skön är examinationsarbetet som jag håller på och skriver just nu... egentligen skulle den ha varit inne igår, men jag har fått dra ut på den lite. Har inte haft, och har inte nu heller, energi till att skriva det här arbetet, jag är så trött på allt som har med skolan att göra att jag skulle kunna spy på allting. Jag känner inte heller någon energi till vårterminen trots att det är min sista terminen. Helst av allt skulle jag vilja börja jobba, med vad som helst egentligen, och bara göra mitt om dagarna, gå hem och få betalt för det i slutet på månaden. Jag skiter i om jag får ut en utbildning eller inte, jag har insett att det är inte vad jag vill ha ut av livet. Klart att det är bra att ha, men känner jag ett behov av den? Nej, absolut inte. Jag vill bara jobba och sen få gå hem till min älskade Mikael och ha ett underbart liv med honom och göra det vi vill göra. Efter hösten känns det som om det finns viktigare saker än att ha en utbildning, speciellt i ett yrke som jag inte ens vet längre om jag vill arbeta i..... Hursomhelst... jag tänker försöka få det här examinationsarbetet gjort och tänker försöka ta mig igenom våren och hoppas på att jag orkar mig igenom allt. Så får vi hoppas att sommaren kommer riktigt, riktigt snabbt i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0