Fredag!

Som alltid händer det en massa andra saker och jag hinner inte skriva något här i bloggen. Men om man inte har ambitionen att bli Sveriges nästa stora bloggerska så kan jag nog vara lugn.:P Nu sitter jag här och skriver på ändringarna i examinationsuppgiften från i höstas så då har jag ju tid att skriva.;) Kan säga att jag är riktigt glad över att det är fredag iaf. Det har varit en hektisk vecka med skrivande av examinationsuppgift till den kurs jag precis har avslutat; Skolan och medierna, träff med min VFU - handledare och träning och alla hjärtans dag - middag med kompisarna och en massa annat på samma gång. Det är alltid så, när man har annat att göra händer allting samtidigt och när man har tomma dagar så händer det just ingenting alls.:P Men idag är alltså en ganska lugn dag, sitter som sagt och skriver på examinationsuppgiften, hade ett kort besök av mamma och moster som hade ett ärende in till stan och snart kommer min älskade, underbara, fina, snygga, helt fantastiska Mikael hem. Skönt med fredag alltså!! Men jag ska väl ta och skriva klart här så jag verkligen kan njuta av kvällen, hade tänkt mig "På spåret" i soffan och en GT till det tillsammans med älsklingen.:) Så jag hoppas att ni får en helt underbar kväll och helg för det tänker jag ha!:)

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Verra

Härligt!!! Ni får ha en underbar helg! :)



Kramar

2012-02-17 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0