Yeaaaah!

Sista veckan på jobbet och det känns bra.:) Har meddelat att jag är intresserad av extrajobb dock, är inte lätt att vara student.:P Idag var det en ganska slapp dag, hade hela tre sammanhängande timmar utan telefon på morgonen, varav en var en friskvårdstimme. Carolin och jag tog en promenad ut på stan, till banken och sen till Soleo för kaffe.;P

I helgen blir det bröllop i Västerås. Det är Ary, en kompis till oss, som ska knyta hymnens band.:) Som man sa förr i tiden.. Hursomhelst, ska bli riktigt kul! Ska försöka hitta någon fin present till dem imorgon. Det är inte det enda bröllopet vi ska på, nästa månad blir det bröllop i Kungshamn/Smögen när en kompis till Micke som heter Linda ska gifta sig. Har aldrig träffat henne, men det ska bli kul ändå!:)

Jaja, nu ska jag hitta på annat. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Verra

Hej Gumman! =)



Tack!

Jag har det med chokladsmak. Jättegott, fylligt. Det kostar ju mer än vanligt..men det känns att det är kvalité. =)



Kramar

2010-10-01 @ 13:13:11
URL: http://majsan30.blogspot.com/
Postat av: JoJo

Hellu!

Nu har jag börjat blogga igen! :D

Ses snart!

Kram!!

2010-12-18 @ 21:56:35
URL: http://pinkjojo.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0