Shit, här har det inte hänt mycket!

Trots att jag lovade.:P Det har hänt riktigt mycket i sommar och det har gått riktigt fort. Fick inte många veckors ledigt efter skolan innan jag började sommarjobba på Transportstyrelsen och deras kundtjänst för körkortsfrågor. Men nu är det också slut snart, nästnästa vecka börjar skolan igen vilket jag verkligen, verkligen ser fram emot. Ska bli skönt att få komma igång med det man känner igen bäst och det man brinner för mest. Kundtjänst i all ära, men aldrig att jag skulle kunna jobba med det på heltid.:S Däremot förstår jag varför en del som arbetar i kundtjänst låter så himla sura när man ringer. Förmodligen har de precis pratat med någon som gjort ner dem totalt och idiotförklarat dem, eller så har de i allmänhet haft en riktigt dålig dag med hemska samtal. Speciellt hos myndigheter när de som ringer in tror att de kan bestämma allt bara för att det är en myndighet och inte förstår att tjänstemännen arbetar så fort de kan. Tur att jag bara är semestervikarie.........

Nehe, nu ska jag ta det lugnt. Ha det bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0