Seg...:S

Har inte mått så bra på sistone, förmodligen p.g.a. något virus. Är mycket som går nu, som man brukar säga. Blev alltför mycket häromdagen så jag gick hem. Men kom på det att det inte är så mycket tid kvar innan jag slutar jobbet så det är bara att bita ihop och köra hela vägen ut oavsett hur jag mår. Får väl ta det när skolan börjar istället.:S Jaja, bara man kommer igång så fixar det väl sig.:) Ser i alla fall fram emot Lördag då jag först och främst har bokat tid hos frissan. Har ju en favoritfrisör i Hallsberg som jag brukar gå till, men hon hade inga tider förrän i September. Och då Micke och jag ska på två bröllop snart varav det ena är nästa Lördag hinner jag inte vänta till September. Så jag sökte på frisörer på Eniro och bokade tid på ett ställe som hade fått mycket positiva kommentarer. Och det var främst en frisör som hade fått mest feedback, någon som heter Hero. Det var jättemycket "Åh, vilken snygg frisyr jag fick av Hero" eller "Hero hittade den mest passande frisyren för mig", osv osv.:P Så då beställde jag tid hos henne/honom. (Vet faktiskt inte vilket det är.:P) Tro det eller ej, men jag har inte klippt mig sen November, har helt enkelt inte haft tid. Så det är verkligen på tiden!:P

Sen på Lördag ska vi ut och vinka till kungen. Det är 200-årigt Bernadottejubileum och hela kungafamiljen, även de nygifta, kommer till Örebro för att fira det. Så det är klart att man ska ut!:) Det ska bli kul.:)

Jaja, ska slappa lite i soffan innan det är dags för sängen. Ha det fint!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0