VFU

Jag vet att det är evigheter sen jag skrev senast, har mycket att berätta om, bl.a. om den fantastiskt roliga resan till Helsingfors som vi var på. Men nu när jag sitter här orkar jag helt enkelt inte skriva mer än en liten snutt... Har varit på min första VFU - vecka ute i Pålsboda och efter alla nya intryck, alla nya människor - både vuxna och barn, alla nya upplevelser är jag helt slut. Men roligt har det varit! Men som sagt, orkar inte skriva så mycket mer nu... ska bara slappa och ta det lugnt i helgen. Eller i alla fall fram till Söndag då jag och Felicia åker med tåget till Sthlm nio på morgonen. Vi ska ta en sväng på stan och på eftermiddagen möter vi upp Sara, Andreas och Ella som har varit där och hälsat på farfar, och på kvällen ska ju jag, Felicia och Andreas på Green Day! Ska bli jättekul, har alltid velat se dem.:) Det enda trista är att vi kommer hem sent på natten till Måndag och sen ska jag och Andreas upp klockan sex på morgonen igen.... Aja.. Men nu är jag hemma igen i alla fall ett tag och jag ska få träffa min älskade Mikael! Har saknat honom så det har gjort ont!!!<3

Hmm... nu har jag tryckt på någon konstig knapp så att det blev kursivt... Datorer i all ära, men krångliga är de.

Nu ska jag fika lite, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0