Hemma!

Hur roligt det än har varit att vara på vfu och bo hemma hos syrran och träffa mosters lilla snutterumpa varje dag känns det skönt att just nu sitta i sin egen soffa, titta på sin älskade och inte behöver oroa sig för att man ska iväg igen. Men roligt har det varit!:)

Igår var vi på Pierres födelsedagsfest. Han hade lånat någon kompis lägenhet eftersom hans nya är för liten. Det var riktigt roligt att träffa Adde, Nicklas, Ali och Sanaa igen.:) De bästa kompisarna man kan ha! Träffade också Alis kompis Linnea som var jättetrevlig.:) Övrigt folk på festen var lite småkonstiga... känner mig ultragammal, men att ha på väldigt hög musik så man knappt kan prata, stå och dansa som jag vet inte vad och fråga om man ska leka bimbos känns inte riktigt... bra. Men annars var det kul!:) Kvällen avslutades med att vi "gamlingar" gick iväg till Max för lite nattmat och runt två var vi väl hemma igen.:)
Idag vaknade vi ganska tidigt och jag åt bara frukost och sen satte jag igång och drog ihop vfu-uppgiften som ska lämnas in imorgon.:)

Har ju förresten inte berätta om Green Day! De var riktigt bra, trots att vi satt ganska långt upp rycktes man med i den fantastiska showen.:) Köpte självklart en snygg t-shirt också.:)

I Fredags firade jag och älsklingen tre underbara år tillsammans förresten.:) Det blir bara bättre och bättre...:)

Nu ska jag fixa med lite andra saker, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis på 3 årsdagen! :)

2009-10-25 @ 20:04:10
URL: http://raventear.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack tack!:D

2009-10-27 @ 10:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0