Härligt med höst!

Det är så himla härligt när löven ändrar färg, luften blir kall och man känner att julen är på väg.:) Och födelsedagen så klart! Fyller ju år nästa Måndag, men jag har tänkt att ha födelsedagsfika på Lördag. Så igår ställde jag mig och strök nya gardiner, bruna med beiga mönster på så att det blir fint tills allt folk kommer.:) Det blev ombonat och mysigt, men tyvärr släpps det inte in så mycket ljus som jag skulle vilja.



Vet inte om det syns så bra på bilden, men jag gillar dem.:) Sen bestämde jag mig för att bjuda på smörgåstårta som jag nyss ringt och beställt. Beställde en liten utan skinka till Sanaa också.:) Förra året bakade jag massor med kakor, men har inte riktigt tid med det den här gången. Men någon sötsak ska jag nog hinna svänga ihop så det blir en födelsedagstårta av något slag.:) Det är ju ett måste!

Längtar tills jag kan börja slå in julklappar. Jag har redan köpt ett antal, med en så stor släkt som min måste man börja i tid.:) Har också köpt massor med fina julklappspapper. Jag tycker att inslagningen är minst lika viktig som innehållet.:)

Nehe, nu får jag ta och fixa lite här hemma. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Verra

Ja visst är det härligt med höst. =) Man kan bara vara inne och myyysa. =)

Fina gardiner..och grattis i förskott!

Kram Verra

2009-10-27 @ 13:27:38
URL: http://majsan30.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Ja, visst är det härligt.:) Tack så mycket! Kramar!

2009-10-27 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0