Det är dags för Fredagsmys!

Det är oerhört skönt med Fredag! Jag har verkligen varit jätteseg hela veckan vilket säkert är en blandning av att man är tillbaka i sina egna rutiner plus den där timmen som dragits tillbaka. Men nu börjar jag piggna till.:) Den här veckan har det varit föreläsningar, seminarier och lite förberedelse inför födelsedagen. Igår var jag barnvakt åt lilla snutterumpan Ella och innan det åt jag lunch med Sara, Andreas och Ella på Shanghai.:) Idag ska jag sitta och sammanfatta lite till tentan, vi kom överens i min förseminariegrupp att vi skulle dela upp böckerna som vi ska läsa till tentan och sammanfatta texterna. Så det gör jag idag.:) Sen ska jag fixa lite "efterrätt" tills imorgon och ikväll ska jag och älsklingen mysa med lax, potatis och någon god sås som bara älsklingen kan fixa.:)

Mer då? Nej, jag har inget mer så då ska jag väl fortsätta med sammanfattningen....:S Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0