Tenta, sprutor och Fars dag

Jaha.. tentan gick väl sådär tror jag. Svarade på allt och det mesta får jag nog lite poäng på. Tyvärr var det så att man var tvungen att ha minst ett poäng på två frågor för att överhuvudtaget bli godkänd. Man kan alltså ha långt över godkändnivå, men ändå inte klara det för att man inte har poäng på någon av de frågorna... och en av de frågorna tyckte jag var knepig så vi får se hur det går. Efter tentan drog jag och Micke iväg för att ta influensasprutor eftersom vi båda har familjemedlemmar som är i någon riskgrupp. Kändes överhuvudtaget bra att få det gjort så man kan känna sig någorlunda säker. Det gick ganska snabbt också, en timme tog det. Jag kände av mest direkt efter sprutan, men det var Micke som blev dålig. På natten hade han feber och ont i kroppen, stackarn.:( Men nu mår han bra! Själv blev jag mest seg i kroppen och hade ont i huvudet och kände mig lite varm bara. Vi är båda fortfarande lite sega och har lite ont i våra vänsterarmar, men annars känns det bra.:) Tur att jag mådde ganska bra eftersom jag skulle sova över hos Sara och Ella då Andreas var borta. Vi skulle ju få besök på Lördagen av både min syster Anna och systerdotter Emma och senare Tony, Elisabeth och Lilly, men eftersom Micke hade varit så dålig (han hade sovit till halv ett på dagen också) och jag kände mig själv också sådär så "avbokade" vi allt besök. Trist, men det kändes bra att få ta sprutan för de sa när vi stod i kö där sa de att vaccinet skulle ta slut och det skulle inte komma något mer på en vecka..:S

Så på Lördagen tog vi det lugnt och bara slappade helt enkelt. Idag åkte jag till mamma och pappa i Hallsberg för att fira Fars dag. Hade bara köpt en chokladask och lite lotter, men det räcker ju med att bara uppmärksamma tycker jag.:) Så vi åt lite gott och åkte iväg en sväng till farfars och mormor och morfars grav. Fick skjuts tillbaka till stan och vi tog en sväng i Stadsparken där de hade satt ut omkring 1.500 marschaller, det var jättevackert och mystiskt..:)

Nehej, nu ska jag titta på lite "Top Model"..:) KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0