Regn ute...

... och regn i mitt hjärta. Har inte skrivit på ett tag och det har sina orsaker, men inget jag tänker ta här, inte just nu i alla fall. Förhoppningsvis går allt bra.

Livet går vidare ändå, hade sista seminariet idag innan nästa vfu - omgång. Ska vara ute i två veckor den här gången i samma klass. I Måndags var jag, Micke och Jesse och kollade på "2012", tyckte att den var mycket bättre än vad kritikerna har sagt. Jag älskar ju katastrof - filmer, samtidigt som jag ryser och hoppas på att sånt där aldrig kan hända i verkligheten. Så den kan jag rekommendera. Är så himla många filmer i höst/vinter som jag måste se. "New Moon", "Avatar", Gamer", "Surrogates", "Luftslottet som sprängdes", "Veronika bestämmer sig för att dö"... Ja, shit, listan kan göras lång. Blev guldmedlem hos SF nu i höst och med alla de här bra filmerna kommer jag definitivt att komma upp i guld igen.

Nehe... hade inte tänkt skriva så mycket. Ha det bra i alla fall!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0