Ja, må jag leva!

Yes, idag fyller jag år! Nämligen hela 23 år!:D Det känns... normalt, ingen skillnad.:P Jag hade ju kalas i Lördags då jag bjöd på smörgåstårta, cheesecake och kladdkaka.:) Förra året körde jag bara på fika, men i år hade jag varken ork eller tid att baka sju sorters kaka. Men jag tror att det är bättre med smörgåstårta ändå faktiskt.. Mickes familj, Gunvor, Torleif och Jessica kom och av dem fick jag en jättemysig pläd, en supersöt lykta och en fin krukväxt.:) Av Sara, Andreas och Ella fick jag Paulo Coelhos "Segraren står ensam" plus "Luftslottet" av Sheila O´Flanagan (som jag fick idag när jag var barnvakt:)) och av Roine, Marie, Felicia och Emelie fick jag presentkort på IKEA.  Sanaa kom ju också och av henne fick jag en berlock till mitt Thomas Saboo - armband; en skorpion.:) Jättetrevligt!

Hela familjen kunde ju tyvärr inte komma, utan mamma och pappa träffade jag idag istället. Vi gick till Kinamuren och åt god buffé.:) Fick fina blommor, Lasses nya skiva (glad!)och en Thomas Saboo - berlock som jag tittat på länge som mamma inte ens visste om att jag ville ha; körsbär.:D Resten av familjen får jag väl träffa så småningom...:)

Fick fint med posten idag från Zizzi och Martin också; fina örhängen, armband och kökshandduk. Tack så mycket!:)

Igår ville mamma och pappa ha smakråd av hyllor på IKEA så då följde jag med dit, hade ju mitt presentkort och jag hittade lite smått och gott.:) Bl.a. julklappspapper (som jag menar att man aldrig kan få för mycket av), kökshanddukar, sängkläder och en tvättkorg. Hittade också lite julklappar. Träffade också Björn Hellberg som var i Marieberg för att signera sin nya bok, han var jättetrevlig!:) På kvällen drog jag och Jesse på bio; "Trubbel i paradiset". Den kunde ha varit mycket roligare, men helt okej ändå.:)


Nehe, nu ska jag ta och slappa lite.. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis i efterskott!

2009-11-03 @ 06:10:17
URL: http://bettanfan.blogg.se/
Postat av: Verra

GRATTIS GRATTIS FRÅN OSS I FALKENBERG!!! =)

Får fira med en kopp kaffe och nåt gott när ni kommer! Kram

2009-11-03 @ 10:43:53
Postat av: Anonym

Marie: Tack så mycket!:)



Verra: Tack tack! Det får vi göra.:) Hoppas det blir snart som vi kan komma iväg.:) Kram!

2009-11-03 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0