Har jag glömt?

Att berätta vad jag fick av älsklingen i födelsedagspresent? Har för mig att jag berättade för länge sen eftersom han köpte den åt mig redan för ett halvår sen.:P Biljetter till Lasses konsert i December. Längtar!:D Fick jättevackra blommor också.:)

Idag sitter jag här helt ensam, älsklingen är iväg på jobbresa och kommer inte hem förrän på Onsdag. Har haft seminarie och föreläsningar idag, var i skolan från nio till tre ungefär. Efter det tog jag och Sanaa en sväng på stan och fikade lite.:) Hittade julkort och födelsedagskort på Korthuset, fiaspel (älskar att spela fia:P) på Claes Ohlsson och röda tights på Hennes. Tänkte ha min nya gråa, stickade klänning i jul och på julfesten och då tänkte jag att det skulle vara fint med röda tights till. Lite juligt sådär.:)

Men nu sitter jag här alltså... Har skrivit ut lite texter som ska läsas, började andra delkursen idag som ska handla om "Lärares arbete och skolans kunskapsuppdrag".:) Förresten, skrev ju förut om att man på tentan var tvungen att ha minst ett poäng på två frågor varav en jag tyckte var lite knepig. Den handlade om sekretess vad gäller REKTORER. Jag inriktade mig ju på sekretess vad gäller lärare. Jag ska inte bli rektor och om jag skulle vilja bli det i slutändan så lär jag mig det DÅ. Hursomhelst så hörde jag idag att de som gjort tentan diskuterar huruvida de ska ändra det där med att ha minst ett poäng på den frågan. Det skulle vara riktigt skönt, för då tror jag att jag skulle klara tentan. Vi får se hur det blir, får inte tillbaka tentan förrän om tre veckor ändå så.

Nehe, om man ska ta och titta på lite tv eller något... är inget kul just nu tror jag så jag får nog slå på en film.:) Men ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0