Award + utmaning

[Kreativ+Blogger+Award.png]

Jag har fått en award och en utmaning från Veronica: majsan30.blogspot.com Tack för den!:) Utmaningen går då ut på att jag ska avslöja sju saker om mig själv. Hmm.. svårt..

1. Ibland gråter jag till avsnitt av "Extreme home-makeover".:P
2. Julen är min absoluta favorithögtid och varje gång jag ska börja slå in paket sätter jag på en julskiva, häller upp ett glas julmust och börjar slå in.:P
3. Jag är extremt dålig på att läsa på till föreläsningar.
4. Jag kan läsa böcker och se filmer som jag redan läst och sett om och om igen om jag verkligen älskar dem.
5. Två av mina största rädslor är naturkatastrofer och att ramla baklänges i stark lutning.
6. Jag älskar att resa till länder som Polen och Estland.
7. Om jag skulle åka utomlands skulle jag prioritera kultur och sevärdheter över att ligga på stranden och steka sig.

Vet inte om det är några roliga avslöjanden, men det är svårt att komma på sånt man inte redan har skrivit..:P

Skickar vidare denna award och utmaning till:

Hanna - raventear.blogg.se
Joéla - pinkjojo.blogg.se
Marie - bettanfan.blogg.se

Sen hade jag inte fler i min lista.:P Nej, nu måste jag verkligen gå och plugga. Skulle ju bara kolla mailen och lite bloggar.:P Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Verra

Varsågod!! =) Kul att du ville anta utmaningen. Jag måste oxå snart leta upp lite julmusik. =)

Kramar

2009-11-05 @ 12:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0