YES!

Fick tillbaka tentan idag, fick godkänt! Jag är så glad!:D Har alltså varit till skolan idag, hade föreläsning om Retorikens födelse. Känns som något som borde komma ännu tidigare i kursen.. men men. Sen så har jag inte gjort så mycket mer idag tror jag..:P

Läste förresten i tidningen om att Star Pilots som är med i Melodifestivalen inte är de ursprungliga medlemmerna. De som från början startade upp gruppen dög inte för Christer Björkman och gruppen bakom festivalen så då byttes de ut. Hur hemskt är inte det? De som startade upp gruppen får inte ens vara med och tävla! Uruselt tycker jag...

Näe, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer.. är trött och måste titta lite till på mitt tal. Ha det bra! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0