Winnerbäck på posten!

Idag har det inte hänt mycket, hade gruppmöte i skolan. Men när jag kom hem hade det kommit två paket, ett från Bokus med mina skolböcker Talande kvinnor: Kvinnliga retoriker från Aspasia till Ellen Key av Brigitte Mral och Svensk retorik: från medeltiden till våra dagar av Kurt Johannesson.:) Och det andra var från Cdon med två Polisskolan - filmer.:P Och dessutom två skivor av min absoluta favoritartist Lars Winnerbäck.:) Singel och Winnerbäck live för dig. :D Hade redan Singel, men en bränd sådan som jag fått av Hanna, men man vill ju gärna ha originalet.:) Nu vill jag bara ha någon dvd också.. får väl önska mig den i födelsedagspresent.:P Liveskivan är helt underbar i alla fall, man liksom drömmer sig bort till varma och härliga sensommarkvällar när man stått på hans konserter. Önskar jag kunde åka till Hultsfred i sommar och se honom där, men nja.. får se.

Nu ska jag lyssna vidare! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

DVD:n Lars Winnerbäck - Live i Linköping 2003 är inte att leka med, den gick varm här hemma förra veckan när jag storstädade. Kan verkligen rekommendera den! :D

2009-03-16 @ 22:50:20
URL: http://raventear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0