Utmaning

Blev utmanad av Zizzi att fylla i den här:

Utmaning!

4 tv program jag brukar se: Desperate Housewifes, Ugly Betty, Simpsons, Project Runway
4 saker jag gjort idag: Ätit frukost :P, styrketränat, läst, jobbat
4 saker jag längtar till: Sommaren, alla de roliga saker vi ska göra i vår (balett, Jeff Dunham), alla Lördagar :P, bio imorgon
4 saker som står på min önskelista: Alltid en massa böcker, en sladd mellan mobilen och hörlurarna
4 saker som jag avskyr: Djurplågare, våldtäktsmän
4 saker jag tycker om att göra: Läsa, vara med familjen, gå på bio, mysa med älsklingen
4 saker jag ätit idag: Knäckebröd, skinka, fil, apelsin
4 st bloggar jag utmanar: Joéla, Marie, Hanna, Elin

Fick nog inte med fyra saker på alla saker, men lite fick jag med i alla fall.:) Idag ska jag jobba, sitter här i soffan med Nilsson bredvid mig. Sen ska jag packa och när Nilsson blir upphämtad av pappa hänger jag med till Hallsberg och Sara. Ska sova över hos henne tills på Fredag, Andreas har tagit med Ella på båtmässa i Sthlm och Sara gillar inte att sova själv.. Så då får jag vara "barnvakt" igen.:P Imorgon ska vi på bio också, ska nog se "Borta bra, hemma värst". Hoppas den är bra!:) Nu ska jag fortsätta jobba... Ha det fint! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Verra

Hehe...tur att det finns fler vuxna människor som inte vill sova ensamma. :-) Jag är likadan-. Bor de i hus eller?

2009-03-04 @ 11:34:37
URL: http://Majsan30.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0