Ung, men ändå gammal.

Så känner jag mig just nu på universitetet. När jag gick på historian var det jättemånga som tyckte att jag var så ung; "Oj, är du bara 19/20?"  I Måndags på gruppmötet fick jag reda på att en av tjejerna i min grupp är 19 år och jag bara; "Oj, är hon bara 19?" :P Jag är 22 och ändå har jag till hösten gått fyra år på universitet/högskola. Snacka om att det har gått fort!:)

Igår var jag i skolan för föreläsning och sen gick jag ut för att träffa Sanaa, vi kollade runt på stan, åt och drack choklad.:) Köpte en bok, Emma Hambergs Mossvikenfruar - chansen. Har inte läst något av henne, men den har en sån läcker pärm, har velat ha den jättelänge bara för den anledningen.:P Idag har vi varit och tränat, Dermot var där igen.:P Och på vägen hem såg vi en söt liten utter. :) Jobbat lite och sen gick vi och åt lunch med mamma, Tony, Elisabeth, Lilly, Andreas och Ella på Hälls.:) Och nu sitter jag här igen! Har inte hänt så mycket sen jag skrev senast alltså..:P

Och nu ska jag väl fortsätta jobba..:) Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0