Tröööött..:)

Jahapp.. vad har man hittat på idag då? Var till skolan för att hålla talet beskrivning där jag beskrev en härlig dag på en dansk strand för att få folk att köpa marker från mitt företag DDDD, Delikata domäner däri Danmark. :P Kanske inte en så bra allitteration, men alltjämt en allitteration!:P Träffade på Nicklas kompis Pierre också, han är trevlig, men ibland lite tjatig.:P Talet gick bra idag faktiskt, kände mig säker från förra veckan och såg faktiskt fram emot det.:) Kollade på inspelningen när jag kom hem, såg mycket bättre ut den här gången när jag var sminkad och hade håret utsläppt och snygga kläder....*hehe* Det är sånt som ska till för att jag ska se ut som folk alltså!:P

Nej, vet verkligen inte vad jag ska skriva om så ni får ha det fint! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0