Solen skiner!

Härligt va?:) Här håller vi på och tvättar för fulla muggar innan vi ska bort till Gunvor och Torleif för att äta. Sen tar vi nog en liten promenad om solen stannar kvar. Är fortfarande glad efter gårdagen, äntligen en lite annorlunda låt, annars är det bara pop, pop, pop hela tiden. Och det har man ju märkt är den sortens låtar som INTE vinner i Eurovision. Säger inte att Marlena Ernman helt säkert vinner, men jag hoppas att det är just den slags låt som kan väcka lite uppmärksamhet för Sverige för en gångs skull istället för att vi skulle gå obemärkt förbi som alla andra gånger.

Nu ska jag nog fixa iordning mig...:) Kram!

Kommentarer
Postat av: zizzi

om inte jag minns fel så kom inte operalåtarna speciellt bra till i eurovision förra året och förra årets vinnare är ju just en poplåt... sorry men tror vi kommer komma SIST och jag hoppas faktiskt det. För låten suger HÅRT. :p

2009-03-15 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0