Män som hatar kvinnor

Undrade i början vad det var för slags film som Jesse dragit med mig på. Det var några scener som jag tyckte var riktigt otäcka, om jag bara hade läst boken kanske jag hade varit förberedd, men nu när de bara kom var det hemskt. Funderade på om jag skulle gå... Men efter att revanschen för det skedda hade kommit och man kom längre in i filmen blev det bättre. Mycket bättre och nu funderar jag på om den här filmen inte är en av de allra bästa det här året. En helt otroligt film som man börjar fundera mycket av. Gick tyst efter filmen, visste inte vad jag skulle säga om den. Men den var allt annat än dålig, så mycket kan jag säga i alla fall. Tack Jesse för att du fick med mig! Synd att de andra två filmerna bara ska gå på tv...

För övrigt? Tror jag håller på att bli sjuk.. är lite snuvig och hostig. Får se vad det blir av det.:( Nu ska vi väl sätta oss en stund framför tv:n innan det är dags att sova..

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Konkluderadview

Jag minns dig Sandra!



Tack för tipset, crêpes är så underskattat. Med mig är allt bra, något som kanske inte alltid framgår så tydligt i bloggen. Men jag är för det mesta en snäll, glad och lycklig person - det vanliga drevet.

2009-03-08 @ 22:35:20
URL: http://konkluderadview.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0