Länge sen...

...som jag skrev känns det som.:P Har helt enkelt inte haft någon som helst lust. Vad har hänt? I Torsdags var jag hos en studievägledare på skolan för att reda upp lite grejer om studierna, på kvällen kom goa Signe och åt middag med oss.:) På Fredagen träffade jag Hanna för lunch och sen följde jag ju med och kollade när hon tatuerade sig. Det verkade inte som en så svår grej, verkade inte göra så ont heller. Men jag är fortfarande lite tveksam till huruvida jag ska skaffa mig en egen.... På kvällen kom Adde över och pratade om svensexan med Micke. Försökte plugga lite, men det gick inte så bra... Igår morse var jag och älsklingen och gymmade. Efter dusch och sånt gick vi iväg till Gunvor, Torleif och Jesse för att äta middag. Efter att ha ätit drog jag, Micke och Jesse iväg till Hjalmar Bergman - teatern och årets Örebrospex. Kom på, på Fredagen, att det höll på just nu och det visade sig att igår var de sista föreställningarna. Så jag drog snabbt iväg till biljettbutiken och köpte biljetter, fick på första raden! Så det var vi på igår, den hette "Faraos förbannelse - eller låt den rätte åka dit" och handlade om upptäckten av Tuthankhamons grav. När de fraktade skatterna uppför Nilen började mystiska saker att hända.. Den var jätterolig! Alla skådespelarna är alltid lika professionella.:) Idag har vi tvättat, städat, tvättat fönster, bytt gardiner. En riktig rengörar - dag alltså.:) Sen fick vi middag hemma hos Gunvor och Torleif igen.:)
Nu ikväll har jag försökt plugga lite och så har vi tittat på "Polisskolan".

Nehe, tänkte bara berätta lite om vad som hänt på sistone... NU ska jag hitta på annat! Kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fick du mitt mms igår? :)

2009-03-23 @ 13:41:31
URL: http://raventear.blogg.se/
Postat av: Sandra

Japp, det fick jag. Såg bra ut!:)

2009-03-23 @ 14:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0