Ja, nu slutar vi tjafsa...

... det är aldrig roligt att tjafsa. Nu har vi i alla fall fått rensa luften litegrann. Nu lägger vi det bakom oss. Men du.. Jag älskar dig faktiskt, min vän. Oftast.:P

Över till annat! Läser ofta Kenzas blogg, tycker hon verkar vara en smart och redig tjej. Nu har hon ett rabatterbjudande på www.cocoo.se , man får 20% rabatt på sin order plus ett jättefint armband. Gå in på hennes blogg och kolla! ---> www.kenzas.se . Försöker komma in på cocoo nu för att beställa, men det går ganska sent. Många som utnyttjar Kenzas rabatt kanske? Har varit till skolan på föreläsning om Palmes talteknik. Jag hade ont i huvudet när jag gick dit, jag hade fortfarande ont i huvudet när jag gick hem. Därtill har jag ont i huvudet nu också..:P Men skönt var det att promenera i solen. Önskar det ville bli ordentlig vår nu så man kan ta på sig lite tunnare kläder... Kanske ta en långpromenad ut till Hjälmaren på två - tre timmar, eller gå på stan och ta en glass. På tal om glass, Nogger mint är jättegod!:P Nej, inte prata om glass nu, då blir man bara sugen på onyttigt. Ska ju äta middag snart; potatis och purjolökssoppa. Jag har blivit försökskanin för Micke som har börjat testa lite nya rätter. Kommer ni ihåg morotssoppan? Det enda jag experimenterar med är efterrätter...;)

Nej, nu får ni ha det så bra! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se

- min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt!



Läs den gärna och hämta inspiration!

Bl.a fettförbränningsprogram inför sommaren!



Mvh Johanna



2009-03-17 @ 23:35:13
URL: http://johannaek.blogg.se/
Postat av: zizzi

you 2

2009-03-18 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0