Idiotförklarad...

...känner man som man blir ibland när man inte tycker som alla andra. Varför ska man hela tiden tycka som alla andra? Det om något är idiotiskt! Jag har ett jättebra exempel, jag har sporadisk email-kontakt med en gammal klasskompis från gymnasiet. När jag skrev att jag både tyckte att af Ugglas låt är ganska charmig och dessutom tyckte att det var rätt låt som vann svarade hon: Då är du lika knäpp som alla andra i Sverige. Gulligt va? Jag tycker verkligen att Marlena Ernmans låt var bra, men jag gillade ALLA låtar och hade inte brytt mig ett dyft om det var någon annan som gick vidare. Herregud, det går för långt när en tävling gör att folk blir sura på varandra. Skit samma om man gillar en annan låt än alla andra, det är väl inte för låtens skull som man tycker om personen utan för att hon är den hon är!

Näe, aldrig mer att jag kommenterar någon slags tävling, nu får det räcka med idiotförklaring.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fredrik Kempes operadisco och Marlena Ernmans fantastiska rösta kan bara betyda seger även internationellt! :D

2009-03-16 @ 15:29:07
URL: http://raventear.blogg.se/
Postat av: Hanna

Såhär ligger det till.. Jag ska jobba på fredag förmiddag, jag slutar vid lunchtid, tatueringstiden är vid kl 14.30. Så min fråga är om du vill ses och äta lunch eller något innan? :)

2009-03-16 @ 20:11:32
URL: http://raventear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0