Fika med bästa kompisen!

Hallå hallå! Kom nyss hem från skolan och gruppmötet.. efter att ha pratat om nästa tal, beskrivningen tog vi tillfället i akt att prata om den redovisning om olika framstående människor i retorikens historia som gruppen ska ha tillsammans. Jag skrev upp mig frivilligt på August Strindberg, han hade ju en hel del att säga.:P Sitter nu och ska jobba litegrann innan Sanaa slutar jobbet. Sanaa är för er som inte vet en av mina allra bästa kompisar. Vi träffades på historian och följdes åt under hela den kursen och religionen, till hösten ska vi läsa pedagogik tillsammans.:) Det tog ett tag innan vi började prata, jag är överhuvudtaget inte en sån person som bara tar kontakt sådär, sen så är hon muslim och jag visste väl inte riktigt vad jag skulle prata om. Men så blev det så, kommer inte ihåg hur, att vi började prata i alla fall och upptäckte att vi har samma slags personlighet och kunde prata om allt. Och på den vägen är det.:)

Fick nyss besked från CSN att de har beviljat min ansökan om studiemedel. Detta efter en överklagan till dem då de först avslagit min ansökan. Var lite sen in med betygen för jag ville se om jag fick ut mer... Hann jag ju inte få innan de avslog den. Då skickade jag in en överklagan i Torsdags och sen fick jag svar idag. Snacka om snabbt! Skönt.:)

Nu ska jag fortsätta jobba! Ha det fint! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0