En ny vecka...

...och en ny Måndag.:) Var till skolan imorse för gruppträff där vi läser upp våra tal för att sedan få respons på dem. Den här veckan är det lovtal som gäller, hade först tänkt skriva ett hyllningstal till Dian Fossey, men så ändrade jag mig och har nu skrivit ett till mammorna i stället. Var nog lite inspirerad av att jag skulle hem till mamma i helgen..:) Fick lite lätt migrän under träffen så får väl gå och vila en stund snart. Oftast när jag får migrän måste jag gå och sova, ingenting annat hjälper. Men jag tänkte i alla fall försöka ändra lite på mitt tal innan dess...

Förra veckan när vi höll vårt karaktärserings-tal blev vi filmade, har vi blivit förut också, men då blev det problem med bl.a. min fil, men nu kom jag med i alla fall.:) Hade tyvärr glöm usb-minnet hemma, men klasskompisen Lina sparade det på sitt istället så jag fick med mig hennes hem idag så jag kunde spara mitt tal på datorn och titta på det. Jag säger bara en sak: HERREGUD!!! Hur ser jag ut egentligen? Låter jag verkligen sådär? Hur kan folk ens orka titta på eller höra på mig???? Alla tyckte att talet var jättebra, men jag förstår absolut inte varför. Vilken hemsk chock jag fick när jag såg mig själv.:P Har lovat mig själv att sällan eller aldrig ha uppsatt hår i alla fall! I och för sig hade jag satt upp håret för att se lite karlaktig ut eftersom jag karaktäriserade en man, men NEJ! Sen så känns det väl värre än vad det egentligen var... men. Nej. Nej. Nej. Nej. Nej, vad hemskt det såg ut.

Nej.. nu måste jag väl fila på talet tills på Torsdag. Och på mitt utseende.. och på min röst. *ryser*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0