Äntligen Fredag!

Vad ska ni göra i helgen människor? Själva ska vi bara mysa ikväll, äta fläskfilé och klyftpotatis. Titta på Let´s dance litegrann, Micke vill se sin favorit Magnus och jag min favorit Morgan, sen ska vi titta på film.:) Imorgon ska vi iväg och träna, skulle eventuellt iväg idag men jag känner mig lite hängig så jag ville vänta lite, sen träffa Nicklas och Adde för en fika på stan och sen hem till Mickes föräldrar, ja och Jesse också såklart.. och Madicken, för att äta och titta på Andra chansen.:) På Söndag ska vi nog på bio med Jesse också, "Män som hatar kvinnor". Måste verkligen läsa boken, nej jag har inte gjort det än. Jag vet, det är skandal! Jag har en tendens att bli lätt anti mot böcker som blir jättepopulära.. men sen tyckte jag inte att de verkade så bra. Men sen så har ju massor med människor sagt till mig att "dem måste du ju läsa!" Så då får jag väl göra det så småningom..:)

Igår efter skolan gick jag ju hem till lägenheten här för att vänta på att Sara skulle komma och hämta mig. Fick pussas lite med älsklingen då också..:) När Sara kom gick vi till Hälls och åt. Sen mötte vi upp mamma uppe vid bion, hon hann inte äta med oss men bio ville hon ju se.:) Så vi gick på "Borta bra, hemma värst". Den var lite småsöt och rolig. Jag gillar verkligen Reese Witherspoon.:) Kommer ihåg min klasskompis Evelina på religionen, hon var jättelik henne.

Nej, nu ska jag jobba! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0