Alltid lika trevligt!

Att träffa Sanaa!:) Trots att hon blev lite sen.. vi skulle träffas klockan sex, tio i när jag är på väg upp på stan får jag ett mess om att hon missade bussen och skulle komma halv sju. Hmm, skulle jag gå hem igen för att vänta en kvart eller ta en promenad på stan. Det blev en promenad..:) Fast ledsen blev jag när jag kom på att alla butiker stänger klockan sex. Men gladare blev jag när jag också kom ihåg att Krämaren och Träffpunkt stänger klockan sju.:P Så jag drog in dit och kikade lite.. Kom in på Åhlens och kollade in bokrean där, skulle inte köpa något men hittade en bok som jag tänkte att jag kunde ha nytta av sen när jag börjar jobba: Sveriges historia i årtal. Hittade också en liten bok till brorsdottern Lilly, Kaniner på språng. :) Sen gick jag och mötte upp Sanaa och vi drog till Hälls för att fika, drack en latte med irish cream smak igen.:) Stackaren haltade efter att hon råkat bränna sig på locktången (!). Vi blev sittandes till nio ungefär innan Micke, som ändå skulle flytta bilen, kom och hämtade oss.:) Och nu sitter jag här. Ska nog träffas imorgon också, får se om vi hinner... NU ska jag sova, eller i alla fall lägga mig för att läsa. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0