Vaaaarmt!

Men jag har en fläkt så det är ganska svalt för tillfället ändå.:P Det är helt otroligt, på vintrarna har vi knappt över 18 grader inne och på somrarna (i alla fall när det är så här varmt ute) blir det 28 grader. :S

Jaha ja... Igår var vi ju till IKEA som sagt, vi hittade lakan, blommor till kannan, ramar till tre planscher som Micke har förstorat upp från våra egna kort, vita linneservetter, ett litet "bord" att ha i knät för min laptop, örngott, presentsnöre och lite smått och gott.:) Fick en kaffe/te - press av Gunvor och Torleif, ska bli kul att pröva den!:) Ska mala ett chokladkaffe som jag köpte i Danmark för ett par år sen med min bönmal som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent förrförra året.:) Efter det följde vi med dem hem och åt goda hamburgare.:) Jag, Micke och Jesse vågade oss på en promenad i hettan, blev inte så himla lång.:P Så Jesse fortsatte hemåt medan vi gick upp till oss, satte mig på balkongen och läste. Sen var det ju min favorit Poirot!:D
Idag har det varit lugnt, jobbar lite. Ikväll blir det bio, Transformers. Den första filmen var jättebra så vi får hoppas att den här också är det.:) Dessutom är det ju svalt på bion...:P

Nene, ska väl fortsätta jobba. Kom ihåg att dricka mycket när det är så här varmt! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0