Nu får jag skärpa mig!:)

Som någon kommenterat i inlägget nedan är det länge sen jag skrev senast. Och jag säger bara, fy på mig!! Det ska bli bättring..:)

För att lugna er kan jag säga att de senaste veckorna har varit ganska händelselösa. Kanske därför jag knappt har orkat skriva? Det har varit jobb (planerar sommarfesten för fullt), bio (Terminator = Helt okej) och midsommarfirande hos föräldrarna (Glad midsommar i efterskott på er!:D)

Först och främst måste jag väl skriva lite om gårdagens chockerande nyhet. En av världens bästa artister har gått ur tiden. :,( Trots alla myter och rättegångar hit och dit var han verkligen "The King of Pop". Efter att ha hört att han skulle göra konserter igen dagdrömde jag ofta om att han även skulle komma till Sverige och spela så jag i alla fall fick gå på en av hans konserter i mitt liv. Nu är det för sent...:(

Som en total kontrast till den tråkiga nyheten om Michael Jackson hade vi fest här hemma. Hela gänget kom; Adde, Sanaa, Pierre, Nicklas, Lotta, Micke plus Addes och Nicklas syster Maria och bror Mattias och även Marias sambo Micke. Shit, vad kul vi hade! Jag har inte haft så kul på länge!:) Jag och Maria kom ihop oss ordentligt, ska se till att hon och Micke kommer hit på middag någon gång.:) De sista som gick var Adde och Mattias vid tre och då var både jag och Micke ordentligt trötta och stöp i säng.:)

Idag vaknade vi halv elva! Otroligt för att vara oss i alla fall... Låg och slappade i sängen till tolv innan vi var tvungna att dra igång med diskandet (som tog en halvtimme) och dammsugningen. När det var gjort och vi hade proppat i oss varsin kebabtallrik tog vi med oss filten ut i stadsparken och låg där och myste, spelade kort och läste i tre timmar innan vi gick hem och grillade gott.:) Efter jordgubbar och glass sitter vi nu inne och ska titta på film, blir nog "Simpsons - The Movie", älskar den.:)

Så... nu har det blivit lite uppdatering i alla fall...:) Ska försöka skriva snart igen! Ha det bra!

Ps. Nu har jag äntligen sett "Twilight". Jag är förälskad. Ds.

Kommentarer
Postat av: Jag

Mycket bättre!!



Kram o puss

2009-06-28 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0