Terminator plus opponering

Återigen har jag inte haft någon tillstymmelse till lust att skriva, men måste ju lägga in lite text bara för att..:) Jaha... hade opponering i Onsdags, det gick väl ganska bra, fick självklart något att ändra. Men det får man ju alltid.:) I Torsdags hade jag till att börja med en riktigt otursdag. Först när jag skulle skära bröd lyckades jag skära mig i fingret så att blodet sprutade. Inte kul. När jag sen skulle ta en lång, varm och skön dusch upptäckte jag att det var något fel, för det kom inget varmvatten. Verkligen inte kul! Sen var jag både Nilsson- och Lilyvakt då Elisabeth skulle in och prata med pappa om något. Men på kvällen kom Sanaa förbi en sväng och vi gick ut på marknaden, jag hittade inget på själva marknaden, men affärerna har ju också kvällsöppet och speciella erbjudanden. Hos Indiska hittade jag en ljuslykta och ett kakfat som jag länge har sneglat på. Hos Lindex hittade jag billiga trosor. På Glitter köpte jag tre-pack pärlörhängen och på Åhlens köpte jag hårspray och en present till min svägerska som fyllt år.

Igår, Fredag, vaknade jag konstigt nog kvart över sju, slog på tv:n, hämtade min laptop och satte mig i sängen och skrev klart uppgiften Argumenterande text som skulle vara inne senare på eftermiddagen och kollade igenom uppsatsen en gång till innan jag skickade uppgiften till läraren och uppsatsen till Marcus så han kunde kolla igenom den också. Snacka om skönt! Då slapp jag tänka på det resten av dagen. Följde med mamma och pappa ut på biltur för att titta på stället där de ska ha sommarfesten för företaget. Först bar det till Lindesberg och kinarestaurangen där för lunch. Vidare till Uskavi där feststället låg vid en sjö, såg jättetrevligt ut. Och sen åkte vi över till Nora för lite glass.:) Väl hemma fick jag ÄNTLIGEN träffa min älskling! Han åkte iväg på resa i Tisdags och kom hem igår, vad härligt det var att få träffa honom.:D Vi gick över till Jesse och Madicken som var ensamma då Gunvor och Torleif åkte iväg på kalas i Sthlm. Vi åt en god kycklinggryta med curry som älsklingen gjorde och tittade på lite tv.

Idag har en varit en lugn och skön dag, jag och Micke vaknade inte förräns vid halv tio och det är rekord för oss.:P Vi gjorde iordning oss och gick iväg till Jesse, köpte lite goda jordgubbar på vägen, för att göra mat till festprissarna som kom hem vid två.:) Det lät som de hade haft det riktigt kul! Efter mat och glass med jordgubbar gick jag, Micke och Jesse hem hit och spelade Buzz, som jag vann.:P Sen drog vi till bion och Terminator. Tyckte den var riktigt bra trots kritiken som har varit lite sisådär.:)

Imorgon är en annan dag.. får se vad som händer då. Ska i alla fall och rösta på Zaida Catalán!:)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

När får du sommarlov egentligen? Du har ju aldrig tid att ses. . :P

2009-06-10 @ 20:25:12
URL: http://raventear.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, ja, det har varit mycket, men nu har jag äntligen sommarlov i alla fall.:P

2009-06-11 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0