Jag vet...

Nu var det ett tag sen sist igen. Men så går det när vädret är underbart, då kan man ju inte sitta inne framför datorn.:) Det är skillnad idag när regnet öser ner. Jaja... I Torsdags lämnade vi äntligen in A-uppsatsen, nu är det bara opponeringen kvar så är det över med den.:) Helgen tillbringade jag i Zinkgruvan hos mamma och pappa, har njutit av vädret och firat mamma.:) Gjorde en tårta till henne med jordgubbar såklart och så hade jag köpt en parfym och en liten sten som det stod "Älskade mamma" på. Så en riktigt skön helg har det varit. Även om jag saknade älsklingen en hel del.. Men man måste ju träffa familjen ibland också.:)

Igår läste jag uppsatsen som jag och Marcus ska opponera på och skrev lite, den var sådär tyvärr. Hade sett fram emot att läsa den, de hade analyserat två framföranden av Magnus Betnér och det kan ju vara spännande. Men det var väldigt hackigt med oregelbundet språk osv. Aja...

Ska väl eventuellt sitta med en sista liten grej på den här kursen idag, men ja... det får bli i eftermiddag. Nu ska jag ha kaffe.:) Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0