Födelsedagsfirande!

Igår var vi till mamma och pappa i Zinkgruvan för att fira dem. Åt goda fläskkotletter till lunch och fikade sen god jordgubbstårta.:) Alla syskon med respektive hade gått ihop till ett presentkort på en klassisk ansiktsbehandling till mamma och ett par riktiga crocs till pappa. Jag vet, de där skorna är riktigt fula, men han tycker de är sköna så.:) Sen hade jag köpt en söt skål och godis att ha i till mamma och pappa.:) Sen gick vi på en skön promenad och så åt vi tacopaj på kvällen innan vi drog hem. Det var jättetrevligt att träffa alla.:) Både Ella och Lilly har blivit så stora..:)

Idag skulle vi ha haft middagsbesök av Gunvor, Torleif och Jessica. Tyvärr mådde de inte så bra så det blir ingenting av det.:( Men det kommer ju fler tillfällen..:) Så idag blir lite fixardag, har tvätt på nere i källaren, ska stryka lite skjortor till Micke. Han ska ut på jobbresa mellan Måndag och Torsdag och då måste han ju ha kläder på kroppen.:) Sen ska vi nog titta på lite film i eftermiddag och ta det lugnt.:) Och mer blir det inte idag.:)

Så.. nu ska jag väl slå på strykjärnet..:) Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: JAG

Du har glömt och skrivit in mer i din blogg ;-)



Kram

2009-06-24 @ 23:05:58
Postat av: Sandra

Det har du helt rätt i. Fy på mig!:D

2009-06-27 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0