Snart dags för sängen!

Men först tänkte jag bara skriva ett litet inlägg om vad vi hittade idag..:) Köpte ett par nya Koss - hörlurar då mina gamla har gått sönder. Mina byxor kunde jag inte byta eftersom de inte hade kvar något annat par i min storlek, så jag fick pengarna tillbaka så ska jag kolla uppe på stan istället. Köpte present till brorsan, en polermaskin och present till syster, presentkort på Lindex. Köpte nagellack och hårgrejs som gör håret lättare att platta. Mer då... bytte kolsyrepatron, men det är ju inte så intressant.:P Vi köpte badmintonbollar så jag och älsklingen kan spela tillsammans ute i parken. När vi ändå var ute i Marieberg gick vi till goda Pacos och åt mat, jag åt kycklingsallad och Micke chili con carne. Jag älskar verkligen Pacos och speciellt deras hamburgare då.:P Men idag kändes det lite för mycket.:) Blir ju god lunch imorgon också när jag ska träffa Signe, vi har bestämt att vi ska till Shanghai och äta deras underbara lunchbuffé.:) Ska bli gott...:)

När vi var och handlade på Coop så köpte vi Fun Light - smak till kolsyremaskinen, tog cola för att prova. Men den smakade inte så bra, smakade som ultra-billig cola. Men visst, har man inget annat så skadar det inte.:P Om jag är ultrasugen på något med både smak och kolsyra, men inte orkar gå till affären brukar jag annars ta vanlig saft och blanda med kolsyrat vatten. Senast tog jag Fun Lights apelsin - saft och det blev faktiskt jättegott.:)

Nehe, nu ska jag gå och sova, men ni får ha det bra.:) Och sov gott!

Kommentarer
Postat av: zizzi

syrran köpte en soda stream igår. vi provade fun light cola och alla tyckte den va supergod ;) smaka ju riktig cola :) men smaken e ju som baken

2009-07-16 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0