Shopping, shopping!

Inte så mycket shopping som rubriken antyder, men lite i alla fall ska det bli idag. Jag och Micke drar till Marieberg efter att han slutat jobbet, det ska köpas presenter till både bror och syster. Syrran fyllde ju igår och brorsan fyller imorgon, på samma dag som hans dotter. Sen så ska det handlas mat och kanske lite annat.:P Måste byta byxorna jag köpte på Kappahl, det var början till ett hål på dem och det vill man ju inte ha.:S

Annars händer inte mycket mer idag, ska väl jobba lite.:) Annars är det ju en skön dag, kanske kan sätta mig på balkongen och jobba.

Får väl se var jag ska jobba i höst.:) Blir väl antagligen praktik, inte så att jag själv får hålla lektioner utan får mer gå med och titta på, men spännande ska det bli.:) Även om jag är lite nervös inför att börja på lärarprogrammet så ser jag också fram emot det väldigt mycket. Det är ju det här jag har arbetat mig fram emot under mina år på universitetet.:) Så det blir nog bra.:)

Nu ska jag fortsätta med... vad jag nu ska göra.:) Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0