Lööööördag!

Åh, vad härligt!:D Fast jag har i och för sig haft en riktigt trevlig vecka också, fylld med roliga saker. Träffade ju Signe över en lunch i Torsdags, det var roligt att träffa henne innan hon drar iväg ner till Indien. Hon ska åka med en missionverksamhet som heter Operation Mission och som bygger bl.a. skolor och kyrkor, vilka riktar sig främst till de kastlösa. Hoppas hon kommer att få en minnesvärd resa.:)

På eftermiddagen åkte vi ut till Rönneshytta för att fira födelsedagsbarnen. Roine blev nog glad för sin polermaskin, det är svårt att veta riktigt vad han tycker.:P Felicia däremot blev helt mållös av sin present, nämligen en biljett till en konsert med hennes absoluta favoritband Green Day! Jag och Andreas älskar också GD så vi följer med.:D Ska bli SÅ kul! Hoppas att det blir bra platser också... så det ser jag fram emot.:) Vi blev kvarbjudna på mat hos dem, jättesnällt.:) Tog också en titt på andra brorsans nyinköpta hus som också ligger där, riktigt gulligt hus faktiskt. Man kan göra mycket med det om man vill.

Igår åkte vi till Nora med Gunvor, Torleif och Jesse för att äta glass, mums.:) Tog en liten runda i stan och på ett antikvariat hittade Micke en gigantiskt stor gammal gryta för 40 kronor, om man ens hittar grytor i den storleken idag så går de nog på minst 1000 kronor. Så det var ett riktigt kap, kommer att få njuta av många goda storkok.:) När vi kom hem till stan gick jag, Micke och Jesse ut till stadsparken och spelade badminton. Det var jättekul! Två timmar försvann snabbt.:) Kvällen tillbringade jag och Micke hemma här, myste med god lax, glass med färska hallon och mousserat.

Idag gick vi upp ganska tidigt och drog till gymmet, mest för att bara få det gjort för dagen. Kommer ju inte kunna gymma nästa vecka eftersom jag åker till mamma och pappa i Zinkgruvan så det är bäst att passa på. Jobbigt var det, var lite seg från badmintonspelandet. :S Men nu är det gjort och man kan inrikta sig på det trevliga istället som att vi ska till Gunvor, Torleif och Jesse för mat, blir nog lika god mat som alltid.:) Sen drar jag och Jesse till bion och "Harry Potter och halvblodsprinsen"!:D Hoppas den är bra! Har ju inte fått superbra kritik, men jag skiter fullständigt i kritik. En gång såg jag med skolan en HEMSK film, "Spring, Lola, spring", glömmer aldrig hur dålig den var. Och den fick hur bra kritik som helst! Så nej, jag litar inte på kritiker förrän jag har sett filmen själv.... Sen kan de säga vad de vill, för HP är alltid bra.;P
Någon gång ibland kan jag och kritikerna vara överens, som t.ex. om "Slumdog millionaire". Men den var ju också något alldeles extra.:D

Har förresten beställt biljetterna till Lasse.:) Det kommer att bli magiskt.:D

Nu har jag inte tid att sitta här längre, hoppas ni får en trevlig Lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0