Lasse, Lasse, Lasse!

Jaaaaa! Han ska ut på en höstturné! Och ja, han kommer till Örebro 12:e December. Jag är så lycklig!!!:D:D

Ska även ut på annat galej som jag och min syster funderat på att köpa till vår brorsdotter i födelsedagspresent, men biljetterna tog slut. Sen så meddelar syster helt oförhappandes i Måndags att hon ändå hittat biljetter och även köpt dem, skraj för att även de eventuellt skulle ta slut. Men vad det är berättar jag inte förrän brorsdottern har fått dem ifall hon läser detta.:P

Vad mer, vad mer... Vårt kära gym har öppnat igen efter renovering och jag, älsklingen och Jesse var dit både igår och idag. Vi har försökt att promenera en del, men det märks att man tappat mycket under dessa tre veckor. Aja, nu är vi på igen! Funderar att kanske bli medlem uppe på universitetets gym istället i höst för där tror jag att man får hoppa som man vill bland aktiviteterna. Vill man gymma så får man det, vill man gå på step-up en annan dag så får man det, vill man gå på african rythm nästa vecka så får man det. Osv, osv.:P

Fick sms från Signe idag, vi har inte hörts av sen i Maj.:( Så är det när båda jobbar och har annat för sig. Men nu har vi bestämt att vi ska träffas på Torsdag och äta lunch tillsammans. Det var faktiskt i sista stund för sen drar hon till sina föräldrar i Norrköping innan hon åker iväg till Indien den 3:e Augusti och inte kommer hem förrän i Oktober.:S Hoppas hon får kul i alla fall!:D

Till sist får jag säga grattis till min syster Anna som fyller 33 idag. Trots att hon nog inte läser denna blogg...:)

Nu ska vi äta så ni får ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Sanna

svar ja det tycker jag med! tack för tipset, satt precis och funderade vad jag ska läsa härnäst! :D

2009-07-14 @ 22:36:58
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0