Brüno!

Yes, på Fredag drar vi och kollar in "Brüno", är säker på att den kommer att vara superbra!:D Och nästa vecka blir det Harry Potter såklart.:) Jag och Jesse var också på "The proposal" häromdagen, den var inte så rolig som jag trodde, men den var jättesöt och gullig.:) Däremot "Drag me to hell" gillade jag inte särskilt mycket..:S Jaja.. vad händer mer? Inte mycket, jobbar ju och ser fram emot semester med mera. Det blir inte så mycket, lite dagsutflykter med mamma och pappa. Jag vill absolut till Söderköping och Smultronstället! Yummie.:) Däremot åker vi med Gunvor, Torleif och Jesse till Sthlm i början på Augusti över en helg, det ska bli trevligt.:) Kolla stan lite och gå på Grönan där jag och Jesse självklart ska åka nya Insane.:D Lite senare i Augusti ska jag och Micke åka ner till Malmö och Köpenhamn, längtar redan.:) Älskar Köpenhamn! Kanske ska kolla upp lite vad vi ska göra där förutom att dra Ströget. Blir nog Tivoli och museum som Ripleys believe it or not.:)

Nej, lite kaffe skulle sitta fint nu... Ha det bra!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0