Blogga eller inte blogga...

... det är frågan. Har verkligen inte haft lust att blogga på ett tag, även om jag har varit med om en del. Bl.a. har jag varit ute på turer med mamsen och papsen till Gränna, Löfstads slott och http://www.smultronstallet.se/ i Söderköping. Har knäppt bilder också, men de får väl komma i ett senare inlägg, när jag orkar.:P Har även plockat blåbär och hjälpt brorsan att flytta. Hade syster med man och lilla Ella på besök i Onsdags, vi åt lunch på Shanghai, även Ella fast hon ville inte ha kycklingspett, bara "majsa". Gick en sväng till stadsparken och lekte i den stora lekparken där och åkte tåg runt Stora holmen.:) Tyvärr slutade kvällen tråkigt, Ella for i golvet lite olyckligt. Tack och lov så mår hon bra i alla fall, min lilla bebis!

Nu håller jag och älsklingen på att göra mat, kött och potatisklyftor i ugn. Potatisklyftor gör vi alltid egna, varför köpa när det inte blir bara nyttigare och billigare utan även så mycket godare att göra egna? Imorgon blir det gymmet en sväng och sen vet jag inte riktigt... Det får vi se imorgon.:)

Så nu ska jag väl ta och duka, ha en trevlig Fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0