Orkar jag?

Vet inte om jag orkar göra om den här bloggen igen! Tre gånger tidigare har jag försökt att få ihop någon slags blogg här, men det har inte lyckats, det har bara runnit ut i sanden. Först matlagning, sen inredning, sen böcker. Ska jag försöka igen? Hmm.. ja, vi ger det väl ETT försök till!:) Sandra heter jag i alla fall, är 22 år gammal och pluggar till gymnasielärare i historia och religion. Historian är avklarad, religionen är avklarad och nu är det bara pedagogiken kvar. Men den börjar inte förrän till hösten så nu i vår läser jag retorik A. Jag bor i Örebro tillsammans med min sambo Micke och våra husdjur: ett antal fiskar.:P När jag inte pluggar, försöker jag att jobba också på min pappas företag. Tro mig, det blir inte ofta nu för tiden. Förutom pappa  har jag även mamma, tre systrar och två bröder, till det hör fem svågrar/svägerskor och sex syskonbarn - varav alla är flickor.:) Jag kan garantera att det blir jag som får alla pojkar i släkten sen när jag beslutar mig för att skaffa barn! Stor familj, men det är otroligt härligt! Oftast..:) Efter att ha blivit tillsammans med Micke har jag ju även en familj på den sidan, hans föräldrar och hans syster, alla lika härliga.:) Speciellt hans syster antar jag. Muppen. Nu du Jessica, nu fick du som du ville! Nu förväntar jag mig att du också ska börja blogga, annars protestvilar jag mina fingrar vad gäller bloggar i minst ett år!

Jag orkade visst börja blogga igen, men jag orkar inte sitta här något mer just nu.:P Har ju ändå en retorik - uppgift som ska vara klar. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: zizzi

SOM jag har väntat på en blogg från dig!! nu håller du i den här ;) Puss!

2009-01-28 @ 17:30:39
URL: http://blacknails.blogg.se/
Postat av: Verra

Hej sandra!! NU har jag hittat hit!!! Kram på dig!

2009-01-28 @ 17:39:51
Postat av: Mikael

Hej Gumman =)



Snyggt blogg, vad för mer trevligt skall du skriva om?



Hoppas många läser den, jag skall göra det



Ha det bra

Kram

/ Micke

2009-01-28 @ 21:53:46
Postat av: elin

vilken fin design hon har fixat åt dig. :)

2009-01-31 @ 21:25:14
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0