Mmmm, remmar....

Efter en skön sovmorgon drog jag och Micke ut på marknaden eller Hinders-mäss. Det var ISKALLT! Och massor med folk såklart.. Jag köpte remmar, såklart, och Micke hittade rökt korv, en whisky - och en vitlökskorv. Sen drog vi raka vägen hem. Nu har jag placerat mig i soffan samtidigt som min älskling ska göra våfflor till oss.:) Vi har druckit varsin kopp Cappucino med daim som Micke hade handlat hem. Kommer ihåg när jag drack såna i Hallongrottan, det lilla fiket i min gymnasieskola. Smakade lika gott som jag kom ihåg.:) Har ju läst lite bok också; "Ers majestäts olycklige Kurt" av Lena Ebervall och Per E Samuelson. Den handlar om Kurt Haijby som hade ett homosexuellt förhållande med kung Gustav V och allt han råkade ut för eftersom det inte fick komma ut att kungen egentligen var homosexuell. Bl.a. blev han landsförvisad till Tyskland där han blev satt hos Gestapo i något år och han blev skickad till mentalsjukhus trots att det inte var något fel på honom. Hemskt.:S Ikväll kommar bröderna bus, eller Nicklas och Adde. Får se om de får Lotta och Micke med sig också, men det är lika trevligt ändå om bara killarna kommer.:) Ser verkligen fram emot deras bröllop i Maj! Micke har bara varit på ett enda bröllop medan jag har varit på sex stycken. *s* Nicklas och Lotta hade satt upp en sida på nätet där folk kan gå in och kolla på vägbeskrivning, övernattning osv. Kolla in här---> http://lottaochnicklas.enterbase.org/  Står inte så otroligt mycket än, men smart idé dock!:) Tänkte jag skulle försöka hitta någon fin bild på min älskling och lägga in här, men det får dröja tills nästa gång. Nu ska jag fortsätta läsa så ni får ha det fint! KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0