I väntan på...

...pojkarna sitter vi och tar det lugnt. Hade inte tänkt fixa mig något, men så satte jag i linserna vilket ledde till att jag sminkade mig vilket ledde till att jag satte på mig en snygg tunika. Ska man ha kul, ska man väl ha kul snygg?:) Funderar på att fråga om älskling vill dela på en öl innan de andra kommer. Mmm...öl. Jag föredrar nog öl framför annat. Vin gillar jag också, men mest vitt och jag och Micke håller på att smaka oss fram til sorter vi gillar. Vad gäller öl älskar jag Carlsberg Hof, Sol, Corona och det lite mörkare ölet Carnegie allra mest. Fast annat rinner ju lätt ner också.:P Hep... nu får det räcka. Hoppas ni har en trevlig Lördags - kväll! För det ska definitivt jag ha.:) KRAM!

  PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Verra

Du är jättefin Sandra. Och ser så smal ut =)

2009-02-01 @ 19:01:53
Postat av: Sandra

Tack tack!:D

2009-02-01 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0