Härligt med Fredag!

Tycker inte ni också det?:) Skulle ju iväg och jobba imorse, men jag vet inte vad det var med mig, men jag mådde och mår fortfarande inte så super duper bra. Jag tror inte att det har med det månatliga att göra, utan jag håller nog på att bli sjuk. Kom i alla fall iväg till jobbet för två timmar och hjälpte pappa med lite brev. Sen gick jag hem och tog med mig Nilsson, familjens hund som han hade med till jobbet, så han skulle få kissa av sig lite.:) Så nu har vi ätit lunch och jag sitter här med en kopp kaffe. Egentligen skulle vi ju iväg och träna med Jesse, men Micke fick gå iväg själv. Inte utan knorr, han vill ju att jag ska med. Det vill jag också, men mår man sådär är det inte kul. Tänkte att vi skulle gå på Söndag istället, då mår jag säkert bättre. Det har ju varit en hel del på sistone så det är väl kanske för att jag så smått börjar slappna av som jag börjar må dåligt. Det är ju då man brukar bli riktigt sjuk. Hoppas inte det går så långt så jag får feber i alla fall! Men som sagt.. nu är jag och Nilsson ensamma här hemma. Söta Nilsson som är nyklippt. Han är en så kallad Kinesisk Powder Puff och de ska normalt vara rakade på nosen och bröstet. Nu blir det inte så ofta som mamma kommer iväg och klipper honom, men nu har han i alla fall blivit trimmad.:) Får ta ett kort och lägga till tror jag! Hade tänkt att jobba lite smått här hemma, men filen som jag skulle ha fått på mailen från Marie har inte kommit och hemma hos henne var del strömavbrott, så det kommer väl ingen fil på ett bra tag.:P Ikväll ska vi hem till Mickes föräldrar och äta och titta på "Let´s dance". Tror nog att det är Aro eller Carl - Jan som åker ut, de kan verkligen inte dansa. Inte Kitty heller för den delen, men hon är ju lite roligt att titta på i alla fall!:P Nu får ni ha det så bra! Kram!


 Kolla in söta Nilsson nyklippt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du lilla! Tack för att du kallar mig mupp, jag tar det som en komplimang. Jag kommer i alla fall läsa din blogg varje dag. Den är redan ett bokmärke på min lilla dator. Nu ska jag gå och umgås med dig på ett normalt sätt för du är ju faktiskt i mitt kök!!! Kramar Jessica

2009-01-30 @ 18:29:36
Postat av: Hanna

Kul att du också skaffat blogg! :)

2009-01-30 @ 22:36:41
URL: http://raventear.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det ska du Jessica, det är bara otroligt fina och vackra människor som blir kallade mupp. Alltså även jag själv och Micke.;P Normalt och normalt vet jag inte om det blev, men trevligt var det i alla fall! Precis som alltid.:D KRAM!

2009-01-30 @ 23:00:45
Postat av: Sandra

Jajamensan, Hanna, tyckte det var på tiden.:) Hoppas du läser ofta!:) Kram!

2009-01-30 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0