Besök!

Av goa, trevliga Signe.:) Vi fikade kaffe/te och kladdkaka med vaniljglass, jättegott, och pratade om det mesta, alltid lika trevligt tycker jag!:) Vi går ju inte i samma skola längre, men jag hoppas att vi ändå kommer att ses ofta.:) Men när man har väldigt mycket att göra, får man ju helt enkelt ta när det passar, även om det är ett par veckor emellan.:) Innan Signe kom hann jag titta lite mer på uppgiften och fick in allt som skulle in. När jag sen test - läste den samtidigt som jag tog tiden (man ska försöka att hålla sig runt tre minuter) hann jag med det på ungefär precis tre minuter. Signe fick höra den sen också och hon tyckte det lät jättebra.:) Men jag tar väl en till titt imorgon eftermiddag innan jag skickar in den. Nu sitter jag här och kikar lite på "Bakom stängda dörrar"  med Hugh Grant. Har sett den ett antal gånger, men jag tycker faktiskt att den är riktigt bra. Ska ju ändå gå och lägga mig snart..:P Ska upp och jobba imorgon så jag tänkte gå upp vid sju, halv åtta så kan jag vara på jobbet vid nio. Sen ska vi ju gå och träna med Jesse klockan två. Kanske man går en sväng på marknaden sen också? Vi får se.:) Nu får ni sova så gott! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0