Alla vill väl vara muppar?!

Men största muppar, det är jag och Micke. Enligt Jessica alltså.:P Snällt, eller hur? :) Men trevligt, det hade vi i alla fall, ikväll tillsammans med Jesse och Gunvor och Torleif. Och Madicken såklart, den prickiga hunden. Vi åt och drack gott och hamnade såklart framför "Let´s dance". Morgan var helt klart bäst, hoppas han vinner.:) Ser fram emot morgondagen då vi ska gå en sväng på marknaden och sen på kvällen kommer Adde och Nicklas, och eventuellt Lotta och Micke också. Blir nog trevligt. Kan ju försöka få över Jesse också, men jag tror inte hon vill komma.:P Först vill hon att jag ska ta bort allt om henne från bloggen och sen vill hon att jag ska sätta in en bild på henne. Helt otroligt! Jag säger bara: skaffa en egen blogg, snuttepluttan!

Behold, the mupp!



Nöjd, Jessica?:)


Nu ska jag sova! Kram!

Ps. Shit, jag kommer att få så mycket skit av Jesse imorgon......Ds.


Kommentarer
Postat av: zizzi

Hihi va söta ni är!!! =)

2009-01-31 @ 12:39:25
URL: http://blacknails.blogg.se/
Postat av: Sandra

s Vi försöker..:)

2009-01-31 @ 13:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0