Zzzz...

Ska strax gå iväg och sova, men tänkte bara slänga iväg ett litet inlägg om vad som hänt idag. Var ju till Emma, min frisör och blev fin i håret! Hon trodde att jag nästan hade börjat gå till någon annan eftersom jag inte kommit på så länge.:P Men har man en gång hittat en bra frisör ska man väl stanna kvar där tycker jag.:) Sen kom Sara och Ella över på ett litet besök innan jag och mamma drog iväg och handlade och sen åkte till Åsbro och hämtade upp Elisabeth och Lilly. Vi gjorde tacos tills Tony hade stängt kiosken och kom hit och åt. Sen tittade vi såklart på Let´s Dance. Tack och lov att Hasse åkte ut! Det var verkligen på tiden.:) Och ja.. nu ska jag sova. Ledsen, det blev inte ett så roligt inlägg idag, men jag tänkte att det skulle bli något i alla fall!:) Nu får ni sova så gott! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0