Träning, skola och fika!

Har jag hunnit med idag.:) Imorse vid nio gick jag och Micke iväg för att träna. Blev bara kondition idag, försöker varva med varannan styrketräning och varannan konditionsträning. Så idag stod jag 20 minuter på cross-trainer och 20 min på.. ja, typ en leg-trainer. Sen var Micke klar så då gick vi hem..:) Duschade och fixade iordning mig medan Micke gjorde god lunch, biffar med potatis och sås. Sen gick jag till skolan och hade föreläsning om disposition och retorikens olika genrer, dvs: juridisk, politisk och lovtal. Ganska kul..:) Vi ska ju göra uppgifter varje vecka, men den här veckan ska vi göra en uppgift två och två på Måndag som ska in på Onsdag. Jätteskönt för då kan jag rikta in mig på att träna talet tills på Torsdag.:) När jag gick hem från skolan ringde jag till Sanaa och hörde om hon ville träffas och fika och det ville hon gärna. Men först var jag tvungen att gå hem och äta och Micke gjorde en jättegod morotssoppa. Låter lite konstigt kanske, men den var faktiskt riktigt god! Och sen gick jag och fikade med Sanaa alltså..:) Det var skoj eftersom vi inte har träffats sen förra veckan. Hon hade planerat att åka till London i slutet på Februari och jobba där ett tag, men nu visade det sig att hon skulle kunna få jobba jättemycket på sitt extra - jobb här hemma så hon har bestämt sig för att inte åka.:) Då får vi försöka att träffas ofta.:) Nej, jag orkar inte skriva mer nu så ni får ha det så bra! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0