Sen till skolan igen!

Damn! Första gruppträffen blandar jag ihop tiden totalt, i Tisdags kom jag iväg hemifrån för sent så jag kom till lektionen tio minuter för sent och idag kommer jag till skolan kvart i ett, vi börjar alltid ett på Torsdagar. Efter ett litet tag kommer klasskompisen Camilla också och vi sätter oss för att vänta. Klockan blir ett och INGEN annan ur vår grupp har kommit. Tio över öppnas klassrummet och folk kommer ut, bl.a. folk från vår grupp. Då visar det sig att just till denna uppgift som skulle redovisas idag skulle vi vara två grupper samtidigt så vi började en timma tidigare! Vilket varken jag eller Camilla hade sett på schemat... Pinsamt, pinsamt! Fick i alla fall debattera litegrann, det var det redovisningen gick ut på. Vi skulle debattera i små grupper. Jag hamnade i en grupp som var en person för lite och då fick jag debattera för ett ämne (Förbud sockerrika produkter) och mot ett ämne andra gången (Inför dödshjälp). Hehe, jag hamnade i samma grupp som en gammal internet-flirt. Jag vet inte om han kommer ihåg mig, men vi snackade på nätet och träffades någon gång. Men det blev inte mer med det...:P Olof heter han förresten. Då tyckte jag att han verkade jättetrevlig och var söt, nu förstår jag inte varför jag var intresserad av honom. Han är lite översittar-typ.:S Aja... lite kul ändå att vi bara sådär några år senare läser samma kurs.:P

Hursomhelst.. morgonen började med att jag och Micke gick och gymmade. Mådde lite sådär, tror det är antibiotikan som ställer till det nu innan jag har vant mig vid det, men jag styrketränade i alla fall. Sen gick vi hem för att göra oss iordning och gick sen till Max och åt hamburgare. Jag vet! Hemskt, hemskt, hemskt. Men vi hade båda jättebråttom och tänkte bara få i oss något riktigt snabbt..:P Men vi har bestämt oss för att bli ännu duktigare på mat än vi varit tidigare. Och då tycker jag ändå att vi har varit ganska duktiga. Jag och mamma gick ju på Viktväktarna förut, och nu tänkte väl jag och Micke gå tillbaka lite till mat-tänket som de har där. För mig funkade Viktväktarna jättebra, det gäller ju bara att komma in i alltihopa nu. Aja, det blir nog bra! Nu i helgen blir det ändå inte så jättenyttig mat...:S

För imorgon kommer Nicklas och Adde hit igen för lite pokerspel. Lotta ska på Schwamparnas jubileums-fest, så hon och Nicklas har åkt upp från Tranås för helgen. Alltid lika trevligt att träffa killarna! På Lördag ska vi en sväng till Marieberg och IKEA.:) På kvällen ska vi laga god mat och titta på Melodifestivalen, såklart.:) På Söndag är vi utbjudna av Mickes föräldrar på restaurang eftersom de firar bröllopsdag. Ska också bli trevligt!:) Så Jesse, du som säkert läser detta.. I see you then, muppen! *hehe*

Nej, nu orkar jag inte sitta här längre! I´m out of here..;)

Kommentarer
Postat av: elin

sv; jaa...hon är ett riktigt litet charmtroll ;)

men, vad glad jag blir o höra sånt..tack :)

allt är bra, dagarnarna består av kärlek o bus, kan inte bli bättre :) hur är det själv? går det bra med pluggandet? KRAM

2009-02-12 @ 23:07:19
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0